gold beans

1895

1895

Johannas Jacobsas savo pirmąją parduotuvę atidaro šurmuliuojančiame Brėmeno uostamiestyje, Vokietijoje. Parduodamas kavą, arbatą, šokoladą ir sausainius jis skelbia, kad jo misija – „tiekti tik geriausias, nepriekaištingos kokybės prekes už priimtiną kainą“.

gold b

1907

1907

Johannas Jacobsas atidaro savo pirmąją skrudyklą. Brėmeno gyventojai pirmieji pradeda mėgautis jo puikaus skonio, meistriškai paskrudintų pupelių kava.

gold beans
XX a. III dešimtmečio pabaiga / 1920-1930

1920-1930

1920s

„Jacobs“ kava galima pasimėgauti geriausiuose Vokietijos viešbučiuose, restoranuose ir kurortuose Baltijos jūros pakrantėje. Galingais transatlantiniais garlaiviais pupelės pirmą kartą iškeliauja į Ameriką. Taip skani ir kokybiška kava tampa prieinama abiejose Atlanto pusėse.

gold beans

1930

1930

22 metų Johanno sūnėnas Waltheris grįžta iš JAV ir prisijungia prie kompanijos, atnešdamas naujų idėjų. Jo dėka sukuriama elegantiška, akį traukianti pakuotė, kurioje pirmą kartą pavaizduojamas „Jacobs“ aromatas. O pirmieji „Jacobs“ šūkiai padeda prekės ženklui įsitvirtinti žmonių galvose. Be to, Vokietijoje Waltheris įkuria automobilių parką, skirtą pristatyti šviežiai paskrudintą kavą žmonėms į namus.

gold beans

1948

1948

Atnaujinama kavos gamyba, nutrūkusi karo metu, kai buvo sunaikinti „Jacobs“ įrenginiai ir sutriko tiekimas. Įsimintina akimirka – Waltheris gauna pirmąją oficialią pokarinę 12 maišų žalių kavos pupelių siuntą.

gold beans

1954

1954

Waltheris Jacobsas prekės ženklo reklamos kampanijose pristato ikoniškąjį šūkį „wunderbar“. 1957 m. rinkoje pasirodo pirmoji „Jacobs“ tirpioji kava – „Mocca Press“.

gold beans

1960-1970

1960s

1962 m. prie kompanijos prisijungia Waltherio sūnus Klausas ir prasideda nauja „Jacobs“ klestėjimo era. Pristatomi nauji produktai, pakuotės ir mezgami ryšiai su naujomis rinkomis. Kamanes primenantys „Jacobs“ automobiliai „VW Transporter“ traukia akį ir tampa gerai atpažįstami įvairiuose miestuose.

gold beans

1970-1980

1970s

„Krönung“ tampa itin populiaria ir vertinama kava. Ją su meile žmonės siunčia savo šeimos nariams ir draugams, gyvenantiems Rytų Vokietijoje. 1973 m. „Jacobs“ reklamos veidu tampa Frau Sommer, kuri „Jacobs“ kavą reklamuos net 12 metų.

gold beans

1980-1990

1980s

1982 m. Klausas Jacobsas sujungia „Jacobs“ ir mėgstamo Šveicarijos šokolado „Suchard“ prekės ženklus. Tokiu būdu šeimos valdoma įmonė pradeda savo kelionę link pasaulinio prekės ženklo.

gold beans

1990-2000

1990s

1990 m. „Jacobs“ kompanija parduodama „Philip Morris“, prekės ženklas tampa „Kraft Jacobs Suchard“ dalimi. „Jacobs“ žengia į naujas rinkas – kokybiška kava tiekiama į buvusias Sovietų Sąjungos šalis, Viduriniuosius Rytus, Afriką ir Centrinę Ameriką.

gold beans

2015

2015

„Kraft Foods“ tampa „Mondelez International Inc.“. Jos kavos padalinys sujungiamas su „Sara Lee“ ir sukuriama bendrovė „Jacobs Douwe Egberts“ (JDE).

gold beans

2016

2016

„Jacobs“ laikomas galingu, tvirtą identitetą išsaugojusiu prekės ženklu. Jį, kaip ir prieš 50 metų, vis dar puošia auksinė karūna.
Žmonėms ir toliau siūloma kava, kasdienybę paverčianti ypatinga.

gold beans

2020

2020

JDE susijungia su „Peet’s Coffee“ ir tampa „JDE Peet’s“. Įmonė įregistruota Amsterdame 2020 m. gegužę mėn.

Ellipse 127

johannjacobs-signature

MUMS RŪPI GERESNĖ ATEITIS

sustainability
Sustainability GOLD RGB 500px
TVARUMAS

ATSAKINGAS TIEKIMAS

jacobs lift traced line

Didžiuojamės priklausydami „JDE Peet’s Common Grounds“ iniciatyvai. Atsakingai tiekdami kavą stipriname ūkininkus ir vietos bendruomenes kavos auginimo regionuose.